معاون فرهنگی و تبلیغاتی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برنامه‌هایی در خصوص دستاوردهای علمی و فناوری امنیتی و دفاعی کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار داوود عامری معاون فرهنگی و تبلیغاتی دفاعی ستاد کل در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا افتخارات و دستاوردهای علمی و فناوری امنیتی و دفاعی کشور در ایام‌الله دهه فجر به نمایش گذاشته‌ می‌شود، گفت: برنامه‌هایی صورت گرفته که بعضی از دستاوردها در چنین روزی به نمایش گذاشته شود که به زودی اعلام خواهد شد.  
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه برنامه‌های ستاد نیروهای مسلح در مورد آدمک‌های استکباری چیست، اظهارداشت: این آدمک‌ها هر ساله توسط هنرمندان خلاق تهیه می‌شود، ولی امسال به مسابقه گذاشته می‌شود که برخی از آن‌ها انتخاب شده و جوایزی به آنها اهدا می‌شود.  
 
معاون فرهنگی و تبلیغاتی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر رخدادهای بیداری اسلامی خاطر نشان کرد: نیروهای اسلامی از ارتباطات سالم با ملل مختلف استقبال کرده و امسال هم برای تبیین آن برنامه‌هایی در سازمان نیروهای مسلح پیش‌بینی شده که با حضور نخبگان کشور انجام می‌شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: تبلیغات ، ستاد ، دفاعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار