اعضای باندی که ضمن سرقت کامپیوتر خودرو اموال مسروقه را در پشت بام پاساژی در خیابان ملت نگهداری می‌کردند تا در فرصت مناسب بفروشند از سوی ماموران تجسس کلانتری 109 بهارستان دستگیر شدند.

سرهنگ عطا‌الله خالقی رییس کلانتری 109 بهارستان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: به دنبال افزایش سرقت لوازم خودرو به ویژه کامپیوتر خودرو در نواحی مرکزی تهران و به خصوص محدوده بازار و ارجاع چندین فقره گزارش شهروندان تهرانی مبنی برسرقت لوازم خودروهایشان پرونده‌ای در این رابطه در معاونت تجسس کلانتری 109 بهارستان تشکیل و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.  
 
وی ادامه داد: بلافاصله تیمی از کارآگاهان معاونت تجسس تحقیقات خود را از سرگرفته و تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملین این سرقت‌ها را آغاز کردند. ماموران با فعال نمودن منابع اطلاعاتی خود دریافتند سه سارق حرفه‌ای با تشکیل باندی ضمن سرقت کامپیوتر خودروها آنها را به پاساژی در خیابان ملت منتقل کرده و در پشت بام این پاساژ اموال سرقتی را جاساز و دپو می‌نمایند.
 
خالقی افزود: به دنبال این موضوع ماموران آموزش دیده معاونت تجسس این یگان ضمن هماهنگی با هیئت امنای پاساژ مذکور از پشت بام پاساژ بازدید که در کنار کولرهای پشت بام در جعبه‌های دیسک و. صفحه کلاچ تعداد 37 دستگاه کامپیوتر خودرو سرقتی که قبلا نصب خودرو بود کشف کردند.

به گفته کلانتر 109 بهارستان به دنبال کشف اموال سرقتی تحقیقات جامع صورت گرفت و مشخص شد اموال مسروقه توسط باربر افغانی بنام "قادر" 23 ساله در محل جاسازی شده است. با تجمیع تحقیقات پلیسی به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار گرفت.

سرهنگ خالقی با اشاره به اینکه متهم در خلال تحقیقات پلیسی به جرم خود مبنی بر مشارکت در سرقت اموال مسروقه می کرده تصریح کرد: با توجه به اظهارات باربر، خریدار اموال سرقتی که "قاسم" و "کاظم" نام داشتند در محل شناسایی و به کلانتری انتقال داده شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کلانتری ، سرقت ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار