عضو هیئت مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران از تهیه کارت هوشمند کارگری برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: قائمشهر پایلوت صدور این کارت شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سید هادی ساداتی در دیدار نمایندگان کارگران شهرستان با فرماندار جدید قائمشهر با بیان اینکه از سال 89 تاکنون بیش از 3 هزار و 500 کارگر ساختمانی در قائمشهر بیمه شدند، افزود : در حال حاضر 4 هزار متقاضی برای دریافت بیمه بلاتکلیف ماندند.

ساداتی همچنین با اشاره به سه مصوبه اجرایی نشده مربوط به کارگران ساختمانی اذعان داشت: این روزها دوباره بیمه کارگران ساختمانی با نامه‌ای که برخی نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس تقدیم کردند دچار چالش شد که ما هم درصدد مقابله با این نامه هستیم.

عضو هیئت مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران به دریافت اوراق سهام عدالت کارگران ساختمانی از سال 88 تا سال 91 اشاره و خاطرنشان کرد: در سال گذشته بخش دیگری از اجرای طرح سهام عدالت برای 9 هزار نفر از این قشر کارگری اجرایی شد که کارت آماده شده و افراد در حال دریافت آن هستند.

وی به طرح ملی ساماندهی میادین کارگری در قائمشهر اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح که برای تجمع کارگران فصلی در نظر گرفته شده نیازمند مساعدت شهرداری، شورای شهر و نظام مهندسی است ما نیز در پی تهیه زمینی و احداث سرویس بهداشتی و فضای سرپوشیده برای کارگران در این قسمت هستیم.

ساداتی همچنین از تهیه کارت هوشمند کارگری برای نخستین بار در کشور خبر داد که قائمشهر پایلوت صدور این کارت شد.


انتهاي پيام/ش ک

برچسب ها: تهیه ، کارت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.