"کلینتون "وزیر امورخارجه سابق آمریکا،در سخنرانی روز گذشته خود تصریح کرد هنوز مشخص نیست در انتخابات آتی آمریکا شرکت کند یا خیر.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، هیلاری کلینتون روز گذشته در اتحادیه ملی بنگاه‌های خرید و فروش خودرو در آمریکا در شهر نیواورلئان حاضر شد و سخنرانی کرد. پس از سخنرانی وزیر امورخارجه سابق آمریکا، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد که مطالب بسیار جالب توجهی در آن مطرح شد. 

جالب ترین پرسش همان سوال تکراری است که در ماههای اخیر بارها از کلینتون پرسیده شده است مبنی بر اینکه آیا وی در انتخابات ریاست جمهوری سال دو هزار و شانزده نامزد انتخابات خواهد شد یا خیر.

کلینتون این بار نیز در پاسخ به این سوال گفت هنوز معلوم نیست آیا این کار را انجام خواهد داد یا خیر و گفت هنوز به این مسئله فکر نمی کند. این درحالی است که طرفداران کلینتون از همین حالا برای نامزدی او در انتخابات دو سال آینده آمریکا فعال شده اند. آنها در تلاش هستند کلینتون را به شرکت در این گردونه انتخاباتی ترغیب کنند.

 یکی از مسائل جدی که بر حضور کلینتون در این عرصه سایه افکنده است حمله به کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی لیبی است که به کشته شدن4 دیپلمات آمریکایی از جمله کریس استیونز سفیرسابق آمریکا در لیبی منجر شد. جمهوری خواهان، کلینتون را به قصور در این ماجرا متهم می‌کنند. هیلاری کلینتون در محافل عمومی حاضر نشده است توضیح زیادی دراین خصوص ارائه کند و فقط این ماجرا را رویدادی تاسف بار توصیف می کند. 

کلینتون روز گذشته از اختلاف نظر با جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا و برخی اختلاف دیدگاه‌ها با باراک اوباما، رئیس جمهور کنونی آمریکا ،نیز سخن گفت. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار