نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عوامل بروز فساد گفت: ضعف قوانین در حوزه بازرگانی یکی از علل بروز فساد در کشور است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی با برشماری عوامل موثر در بروز فساد اقتصادی در کشور اظهار کرد: ضعف قوانین در حوزه بازرگانی یکی از این علل محسوب می‌شود که زمینه‌ساز بروز فسادهای بزرگ در کشور شده است.  
 
وی ادامه داد: وجود ارز چند نرخی و اختصاص دادن ارز با قیمت پایین به منظور واردات برخی کالاهای خاص موجبات سوءاستفاده برخی افراد را فراهم کرده است که باید با آن مقابله شود.  
 
نماینده مردم آباده در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، همکاری میان دولت و مجلس را ضروری برشمرد و خاطر نشان کرد: در زمان آغاز فاز نخست هدفمندی یارانه‌ها هیچ یک از مشکلات فعلی کشور وجود نداشت اما در حال حاضر این مشکلات به طور کامل خودنمایی می‌کنند که باید برطرف شوند.  
 
زارع در پایان با اشاره به وضعیت بد معیشتی مردم بیان کرد: تمام مسئولان کشور باید در یک راستا گام بردارند تا بتوانند مشکلات مختلف مردم از بهداشت تا حمل و نقل و سایر زمینه‌ها را برطرف سازند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، صحن ، نطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار