مربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تمام توان‌مان را برای صعود به لیگ برتر گذاشتیم تا رویایی هواداران مشهدی تحقق یابد، جای تیم‌های مشهدی در لیگ برتر خالی است.

علی نظرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: سهم شهر فوتبال‌خیزی مثل مشهد در لیگ برتر حداقل یک تیم است و ما در پدیده تمام توان‌مان را به‌کار گرفتیم تا لیگ برتری شویم. 
 
مربی تیم فوتبال پدیده مشهد ادامه داد: کار سختی پیش رو داریم، در گروه 5 تیم مدعی صعود هستند و امتیازها نزدیک است و نباید صدرنشینی فعلی تیم فریب‌مان دهد.
 
وی تصریح کرد: کار در لیگ آزادگان خیلی سخت است اگر در این لیگ صعود نکنی مربی موفقی محسوب نمی‌شوی و کارنامه خوبی از خود به جای نمی‌گذاری.
 
نظرزاده اضافه کرد: تیم نوپای ما کار بزرگی انجام داده که به صدر جدول رسیده و این حاصل همدلی کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان است.
 
مربی تیم فوتبال پدیده مشهد خاطرنشان کرد: پدیده در ابتدا هواداری نداشت اما هم‌اکنون پنج هزار هوادار داریم که به تیم ما کمک زیادی کرده و قطعا اگر به لیگ برتر صعود کنیم هواداران ابومسلم هم از ما حمایت می‌کنند متاسفانه شرایط ابومسلم خوب نیست و اگر حمایت نشود احتمال سقوط به دسته پایین‌تر هم وجود دارد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: نظرزاده ، پدیده ، مشهد ، فوتبال ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار