شهردار منطقه 22گفت:با نصب 2 کیلومتر گاردریل در بزرگراه شهید خرازی، بخش دیگری از این بزرگراه که یکی از طولانی ترین بزرگراههای غربی شرقی پایتخت محسوب می شود، ایمن سازی شد.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود:بزرگراه شهید خرازی در محدوده منطقه در مسیر رفت و برگشت، حدود 27 کیلومتر مسافت دارد  که 80 در صد از آن، با نصب گاردریل و علائم لازم، ایمن سازی شده است.
 
وی تصريح كرد:عملیات نصب گاردریل با هدف ایمن سازی در مسیر غرب به شرق حد فاصل دور برگردان شهرک نمونه تا بلوار گلها طی هفته گذشته انجام شده است. طی این عملیات همچنین با نصب گاردریل پایه های پل بلوار شهید اردستانی بر روی بزرگراه شهید خرازی نیز به منظور جلوگیری از برخورد خودروها به پایه پل، ایمن سازی شد.

شهردار منطقه 22 در ادامه خاطر نشان کرد: این بخش از بزرگراه پیش تر نیز فاقد گاردریل بود و ایمن سازی آن از سوی حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه به منظور کاهش تصادفات رانندگی و تامین ایمنی در تردد خودروها و سرنشینان آنها، ایمن سازی شد. با این اقدام اکنون رفیوژ میانی بزرگراه شهید خرازی
بصورت کامل دارای گاردریل است. همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار سال  93 نیز بخش باقی مانده از این بزرگراه، ایمن سازی خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایمن ، بزرگراه ، ترافیک ، خرازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار