تيم بسکتبال هفت‌الماس قزوين در ادامه مسابقات سوپرليگ بسکتبال باشگاه‌هاي کشور در اصفهان به ميدان مي‌رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
در چارچوب هفته هفتم از دور برگشت مسابقات سوپرليگ بسکتبال باشگاه‌هاي کشور تيم بسکتبال هفت‌الماس قزوين از ساعت 16 امروز در سالن مخابرات اصفهان ميهمان تيم قدرتمند فولاد ماهان اين شهر است.
تيم بسکتبال هفت‌الماس قزوين که در نخستين فصل حضور خود در مسابقات سوپرليگ بسکتبال باشگاه‌هاي کشور نشان داده که تيم دست و پا بسته‌اي نيست، تاکنون عملکرد خوب و فوق‌العاده‌اي را از خود به نمايش گذاشته است، عملکردي که به نوعي تحسين مسئولان و پيشکسوتان بسکتبال استان و حتي ديگر تيم‌هاي اين رشته ورزشي را در سطح ليگ برتر کشور در پي داشته است.
تيم هفت‌الماس نماينده بسکتبال استان قزوين در اين مسابقات موفق شده است شش پيروزي و 11 شکست را در کارنامه ورزشي خود به ثبت برساند، اتفاقي که بدون شک در نخستين فصل حضور اين تيم در اين رقابت‌ها قابل قبول است.
تيم بسکتبال هفت‌الماس قزوين بدون شک بهترين پيروزي خود را در اين فصل از مسابقات سوپرليگ بسکتبال باشگاه‌هاي کشور مقابل تيم شهرداري گرگان به دست آورده است، به طوري که بازيکنان اين تيم در دو ديدار رفت و برگشت خود مقابل اين تيم ريشه‌دار و قديمي بسکتبال کشورمان به پيروزي دست پيدا کردند تا عملاً چهار امتياز ارزشمند اين دو بازي را از آن خود کنند.
محمدرضا اسلامي سرمربي تيم بسکتبال هفت‌الماس قزوين در قزوين با اشاره به وضعيت شاگردانش براي ديدار مقابل تيم فولاد ماهان اصفهان، اظهار داشت: بازيکنان تيم هفت‌الماس قزوين به آن سطح از تجربه و آمادگي رسيده‌اند که بتوانند شکست‌هاي هفته‌هاي اخير خود را مقابل تيم‌هاي پتروشيمي بندرامام، استقلال زرين قشم و دانشگاه آزاد به دست فراموشي بسپارند.
وي با بيان اينکه تيم فولاد ماهان اصفهان يک تيم ريشه‌دار و قديمي در بسکتبال کشور محسوب مي‌شود، افزود: تيم هفت‌الماس قزوين مقابل تيم فولاد ماهان اصفهان با وجود بازيکنان ملي‌پوش و مطرحي که در ترکيب اين تيم وجود دارد، بازي سخت و دشواري را در پيش رو خواهد داشت، به ويژه اينکه اين تيم از امتياز ميزباني و حمايت تماشاگرانش نيز سود مي‌‌برد.
سرمربي تيم بسکتبال هفت‌الماس قزوين با اشاره به بازي گذشته شاگردانش مقابل تيم دانشگاه آزاد که در سالن شهيد بابايي برگزار شد و شکست شاگردانش مقابل اين تيم پرآوازه بسکتبال کشورمان رقم خورد، يادآور شد: بازيکنانم بازي زيبا و قابل قبولي را از خود به نمايش گذاشتند و فقط در کوارتر پاياني به خاطر تجربه کمتر و تحليل رفتن قواي بدني بازي برده را با شکست عوض کردند./ش


برچسب ها: هفت الماس ، اصفهان ، میدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.