مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: 600 برنامه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به همت کمیته دانش آموزی و فرهنگیان استان مرکزی برگزار می شود

کریم زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: این برنامه ها در زمینه های فرهنگی، آموزشی، مسابقه، نمایشگاه وبرنامه های دیگر در سه سطح مدرسه، منطقه و استان برگزار می شوند.
وی گفت : نواختن زنگ انقلاب همزمان با 12 بهمن در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین و مدارس استان، اجرای سرود نمادین 57 نفره برای شهرستان ها و 1357 نفره در مرکز استان توسط دانش آموزان دختر و پسر به صورت همخوانی، اجرای سرود و نقاشی همگانی در مدارس با موضوع انقلاب اسلامی از جمله برنامه های این کمیته است.
وی افزود : همایش شعر انقلاب با حضور شعرای برجسته استانی و کشوری، برنامه ها و مسابقات ورزشی، فوتسال، تنیس روی میز و جشنواره ها و همایش های ورزشی باحضور 20 هزار دانش آموز و معلم استان و افتتاح اولین زورخانه دانش آموزی استان از دیگر برنامه ها است.
کریم زاده برگزاری عملیات تمرینی تشکیلاتی یاوران انقلاب با هدف حفظ ارزش های انقلاب و آشنایی دانش آموزان با این ارزش ها با حضور 400 دانش آموز و جشنواره طبخ غذا با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند را از دیگر برنامه های این دهه دانست.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی همچنین برگزاری آیین مهمانی لاله ها با شرکت200 دانش آموز خبر داد و افزود : کاشت نهال به نام شهدای دانش آموز در مدارس با هدف پاسداشت شهدای دانش آموز ، پخش سرود و آهنگ های انقلابی در مدارس، اهداء هدایا به همکاران فرهنگی که 12 و 22 بهمن 57 متولد شده اند و برگزاری نشست های سیاسی و پرسش و پاسخ با محوریت انقلاب و موضوع عفاف و حجاب را از این دیگر برنامه ها دانست.
/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.