معاون سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته وقف براساس نظرسنجی سازمان برگزار می‌شود،‌گفت: دبیرخانه دائمی ستاد هفته وقف به منظور برنامه‌ریزی برنامه‌های این هفته تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد شرفخانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مدیران و کارکنان سازمان اوقاف در هفته وقف با اقدامات شبانه‌روزی خود،‌یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور را رقم زدند.

رئیس ستاد هفته وقف با بیان اینکه مقرر شد، دبیرخانه ستاد برگزاری بزرگداشت هفته وقف به صورت مستمر و دائمی فعالیت کند و در هر ماه یک جلسه تشکیل دهد، ادامه داد:‌ براساس مصوبه ستاد هفته وقف،‌ اقدامات انجام گرفته در ستاد و ابتکارات استان‌ها بصورت یک کتاب توسط کمیته فرهنگی منتشر شود.

حجت‌الاسلام شرفخانی با بیان اینکه پذیرایی پیشنهادهای اعضای ستاد و کارکنان استان‌ها در زمینه ساز و کار ایجاد ثبت وقف‌های کوچک هستیم، تصریح کرد: در هفته وقف سال 92، نشست هم‌اندیشی حوزه علمیه و وقف برگزار شد که نتایج بسیار مناسبی بدست آمد و مقرر شد این همایش در ایام سال بصورت استانی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه نشست‌های صنعتی و تخصصی وقف مورد تأکید است،‌خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص استفاده از ظرفیت ورزش در ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای‌پيام/

برچسب ها: هفته ، وقف ، دبیرخانه ، دائمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار