سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 از تکمیل سه پروژه " حس تعلق محله ای، هم اندیشی بزرگ محله ای و پژوهش پیشنهادی محله ای خبر داد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی اشگاه خبرنگاران، نقی قلی زاده سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: این پروژه ها با تلاش اداره مطالعات منطقه بر اساس دستوالعمل ابلاغي از سوي شهرداري تهران و در راستای افزایش حس تعلق محله ای میان ساکنین محله، آشنایی با دیدگاه ها و نظرات ساکنین محلات در راستای "محله خوب، زندگی مطلوب" و بررسی یکی از موضوعات سند توسعه محلات سال 91 و ارائه راهکار برای حل مشکل محلات و ... اجرا شد.

وي دستيابي به نقاط قوت و ضعف، تهديد و فرصتهاي وضعيت مطالعاتي محلات را از اهداف مهم اين طرح اعلام و تصريح کرد: اجراي طرح های پژوهشی براي برنامه ريزي هاي محلي ضرورت دارد و بر همین اساس در پي جلب مشارکت اجتماعي فرهيختگان، نهادها و افراد تصميم ساز محلي، کارگروه تدوين سند مطالعات و پژوهش هاي محلي تشکیل و با مطالعه اسناد بالادستي و بررسي نقاط قوت ، این پروژه ها تکمیل شد .

به گفته وی، این پروژه ها پس از تایید توسط کارشناسان این اداره به اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی ارسال شد تا در آنجا مورد بررسی و تایید نهایی قرار گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد، با بررسی و تحلیل درست نتایج این پروژه ها، بتوان این دستاوردها را مبنای انجام دیگر پروژه های ساختاری و عمرانی در سطح منطقه و محلات قرار داد تا شاهد ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه شده با محوريت نهادينه کردن پژوهش در مديريت محله باشیم .

انتهای پیام/
برچسب ها: تکمیل ، اداره ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار