نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه ملارد برگزار شد؛

برگزاری بیش از 200 برنامه‌ی فرهنگی به مناسبت ایام مبارک دهه‌فجر در ملارد

فرمانده سپاه ناحیه ملارد از برگزاری بالغ بر 200 برنامه‌ی فرهنگی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملارد در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ قدیری در نشست خبری سپاه ناحیه ملارد که در محل فرماندهی ناحیه‌ی مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران ، ادامه‌ی فرهنگ سیاسی اهل بیت به شمار می‌رود و امروز جهان نیز تحت تأثیر این انقلاب مقدس قرار گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه سلطه پذیری در دین مبین اسلام ، نحی شده عنوان کرد: حاکمیت در نظام اسلامی با تکیه بر دو اصل ولایت و مردم" تشکیل شده و نقش حائز اهمیت این دو ستون در سقوط رژیم ستم‌شاهی بسیار اثرگذار و حائز اهمیت بود.

وی در ادامه افزود:‌ مرزها در کشورهای اسلامی میزان نیست، بلکه ایمان و عقیده ملاک است و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز دنباله‌رو رهبر امت ، امام  و اسلام ناب محمدی است.

سرهنگ قدیری در ادامه در تشریح برنامه‌ها و اقدامات اجرایی سپاه ناحیه ملارد در ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: تشکیل ستاد دهه فجر ، فضا سازی لازم و متناسب با این ایام ، رسانه‌ایی نمودن فعالیت‌ها و نثار تاج گل به مرقد بنیان‌گذار حضرت امام (ره)‌ از عمده‌ترین دستورکارهای مجموعه‌ی مذکور در ایام دهه مبارک فجر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 81 برنامه به صورت رسمی  و 100 برنامه به صورت غیر رسمی توسط سپاه ناحیه‌ی ملارد و به مناسبت این ایام ترتیب داده شده است و با توجه به ارزیابی های صورت گرفته، بالغ بر 200 برنامه در سطح دیگر دستگاه‌های این شهرستان در این ایام برگزار خواهد شد و امید آن داریم با تغییراتی که در مدیریت کلان این منطقه ایجاد شده است،‌حرکت جدیدی در جهت هماهنگی مسئولین شهرستان ملارد به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان آغاز شود.

گفتنی است دیدار با خانواده معظم شهدا ، نشست‌‌های سیاسی و بصیرتی، برگزاری مسابقات متنوع ، جلسات هم‌اندیشی، کارگاه‌های ثبت زندگی و ... از نمونه‌ برنامه‌های تدوین شده به منظور برگزاری در ایام مبارک دهه فجر محسوب می‌شود.
انتهای‌پيام/

برچسب ها: ملارد ، دهه ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار