پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در کل بازی خوبی انجام نداد و اما فولاد آنچه که در توان داشت در بازی به میان گذاشت و مستحق برد بود.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پرسپولیس بازی خیلی خوبی انجام نداد و می‌توانست بهتر بازی کند و نتیجه خوبی بگیرد اما متاسفانه آن طور که باید و شاید خوب بازی نکرد.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس در ضربات پنالتی دقت عمل نداشت و خوب عمل نکرد و باید معمولا برای بازی‌های حساس پنالتی‌ها را به بازیکنان با تجربه‌تری انتخاب شود که پرسپولیسی‌ها دقت کافی برای انتخاب این بازیکنان نداشتند و بازیکنانی که تجربه زیادی نداشتند انتخاب کردند که همین امر باعث شکست پرسپولیس درضربات پنالتی بود.

وی در رابطه با بازیکن با تجربه‌تر پرسپولیس که پنالتی سوم را خراب کرد، گفت: زمانی که در پنالتی پشت سر هم گل نمی‌شود مطمئنا بر روی بازیکن سوم از لحاظ روحی و روانی تاثیر خواهد گذاشت که در رابطه با خلعتبری هم همین اتفاق افتاد.

درخشان اظهار داشت: فولاد تمام توان خود را برای پیروزی در این مسابقه گذاشت و توانست بهتر بازی کند و مستحق پیروزی نیز بود.وبا دوندگی و بازی درست توانست پیروز شود.

وی در رابطه با حکم مدیرعاملی علی پروین وپس از آن شکست پرسپولیس گفت: باخت پرسپولیس هیچ ربطی به علی‌پروین ندارد چون بحث مدیرعاملی باشگاه با مشکل فنی ارتباطی با هم دیگر ندارند و اینکه پروین از خانواده پرسپولیس است و استخوان خورد کرده‌ی این تیم است.

زحمت زیادی برای پرسپولیس کشیده است و دوستان پروین باید به آن کمک کنند تا شرایط بحرانی این تیم را بهبود ببخشند و در بحث مالی کمکش کنند.

وی اظهار داشت: مشکلات مالی پرسپولیس ربطی به باختش در بازی دیروز ندارد زیرا بازیکنان تا زمانی که بیرون از زمین هستند تحت تاثیر مشکلات مالی قرار می‌گیرند اما از وقتی که وارد زمین شده‌اند باید مشکلات مالی خود را به کل فراموش کنند و وظیفه‌شان را انجام دهند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار