جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان، تامین کنندگان و مصرف کنندگان فولادهای دریایی و الکترودهای با کاربرد دریایی، به همت دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور برگزار می شود. 7

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا؛ دراين جلسه سوابق فعالیت های صورت گرفته،طرح بحث زنجیره تامین مواد، قطعات، تجهیزات و اقلام دریایی و نهادسازی در صورت لزوم، بررسی موانع و معظلات در رابطه با عدم استقبال لازم از محصولات داخلی،امکان سنجی و بررسی توانایی تولید اقلام وارداتی داخل کشور وبررسی نقش تسهیل گری مالی و اداری نهادهای حاکمیتی مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

همچنین در این جلسه که در راستای هم افزایی و هم اندیشی و تقویت زنجیره تامین اقلام دریایی و رفع موانع در استفاده مطلوب تر از ظرفیت و تولیدات داخلی برپا خواهد شد، تمهیدات لازم  جهت چگونگي حضور علاقمندان در نمایشگاه بین المللی دریایی نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

گفتنی است: نمایشگاه بین المللی دریایی به منظور ارایه آخرین دستاوردهای حوزه های مختلف فعالیتهای دریایی از ایران و سایر کشورهای جهان، هشتم تا یازدهم بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه های دائمی تهران برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتردر این زمینه می توانند به نشانی اینترنتی http://www.irimf.irمراجعه کنند.

لازم به ذكر است: جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان و تامین کنندگان فولاد های دریایی و الکترودهای با کاربرد دریایی و سایر ذینفعان و فعالان دریایی این حوزه به ویژه سازمان های مصرف کننده در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال برگزاري است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار