مدیریت بدنی بانوان منطقه 4 از درخشش بانوان این منطقه در مسابقات شنا و آمادگی جسمانی بانوان شورایاری و مراکز مهارت آموزش کوثر خبر داد.

 عصمت همتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: میزبانی سومین دوره مسابقات شنا و آمادگی جسمانی بانوان شورایاری و مراکز مهارت آموزی کوثر 1 منطقه 16 بر عهده داشت که به موجب آن فرزانه حاتم یکم بانوان شورایاری منطقه 4 در رده سنتی 53 سال به بالا موفق به کسب مقام دوم در  رشته شنا شد که سرپرستی تیم منطقه 4 در این دوره از مسابقات را کتایون سلیمانی بر عهده داشته است.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که مسابقات آمادگی جسمانی بانوان شورایاری و مراکز مهارت آموزی کوثر در مجموعه ورزشی الزهرا برگزار شد، افزود: در رده سنی 50 تا 55 سال خدیجه صابونچی و در رده سنی 56 سال به بالا زهرا همک موفق به کسب مقام سوم شدند و رده سنی 53 سال به بالا مریم پاشایی مقام سوم را از آن خود کرد.

مدیریت بدنی بانوان منطقه 4 خاطر نشان کرد: در رده سنی 32 تا 37 سال فهیمه نجوان مقام اول، مهشید صبحانی مقام دوم  و مینا ملکی مقام سوم این دوره از مسابقات آمادگی جسمانی بانوان مراکز مهارت آموزی کوثر را به خود اختصاص دادند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: بانوان ، بدنی ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار