تیم ملی هندبال کشورمان در سومین دیدار خود روز 9 بهمن به دیدار چین می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ملی‌پوشان ایران در سومین بازی خود که روز چهارشنبه 9 بهمن خواهد بود به مصاف چین می‌رود.
 
 در ادامه گزارش آمده است:  تیم ملی هندبال ایران در دومین مصاف خود  امروز راس ساعت 14 و 30 به دیدار عربستان می‌رود تیمی که از حریفان سر سخت کشورمان در این رقابت‌هاست.
 
بر اساس این گزارش: این تیم عربستان چندین بار به  مسابقات جهانی راه یافته‌اند.
 
 در ادامه گزارش آمده است: بر اساس گزارشات واصله‌  به  فدراسیون بچه‌های تیم ملی برای شکست عربستان آماده هستند و هم قسم شده‌اند.
 
 گزارش دیگری می‌افزاید: ملی‌پوشان ایران در نخستین  مسابقه خود در رقابت‌های مردان آسیا روز 5 بهمن به مصاف کره جنوبی از قدرت‌های مطلق‌ آسیا رفت و با یک بازی درخشان و عالی به تساوی 24-24 دست یافت و با این کار برای حریفان خط و نشان کشیدند.
 
 این گزارش یاد آور می‌شود: چهارمین دیدار تیم ملی ایران روز جمعه 11  بهمن مقابل ازبکستان خواهد بود و آخرین بازی ملی پوشان روز یکشنبه 13 بهمن مقابل‌بحرین که میزبان این رقابت‌هاست خواهد بود.
 
 در پایان گزارش خاطر نشان کرد: شانزدهمین‌ دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا از شنبه هفتم جاری در سالن خلیفه‌ شهر منامه‌ آغاز شده است که از هر گروه دو تیم به مرحله  نیمه نهایی خواهد رفت و دیدار نیمه نهایی روز سه شنبه 15 بهمن و نهایی هفدهم بهمن خواهد بود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: ملیپوشان ، جام ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار