مدير مسكن و ساختمان راه و شهرسازي خراسان شمالي عدم پرداخت به موقع آورده متقاضيان را از اهم مشكلات موجود در اتمام پروژه هاي مسكن مهر استان اعلام كرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان شمالي، مهندس مسعود سفيدگران به مشكلات موجود در اتمام پروژه هاي مسكن مهر اشاره كرد و گفت: عدم پرداخت به موقع آورده متقاضيان باعث ايجاد مشكلاتي در اتمام به موقع پروژه هاي مسكن مهر در استان شده است.

وي افزود: همچنين عدم تمكن مالي برخي متقاضيان نيز از ديگر مشكلات موجود است كه باعث ايجاد وقفه در فعاليت هاي اجرايي شده است.

سفيدگران خاطرنشان كرد: اين در حالي است كه گاهي كوتاهي هايي نيز از طرف شركت هاي سازنده مسكن مهر بوده كه از طريق فسخ پيمان و اقدام حقوقي، عليه آنها اقدامات لازم صورت گرفته است.

وي تعداد واحدهاي فسخ پيمان شده در استان را هزار و 200 واحد اعلام كرد كه از ابتداي طرح مسكن مهر تاكنون 8 شركت فسخ تفاهمنامه شده اند.

مديرمسكن و ساختمان راه و شهرسازي استان در پايان كل واحدهاي مسكن مهر استان را بر اساس برنامه پيش بيني شده 27 هزار واحد اعلام كرد و بيان داشت: با توجه به آمار تسهيلات پرداختي تعداد واحد بيشتري در استان عقد قرارداد شده است و بيش از برنامه ابلاغي عمل شده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
مردم چند سال پول ریخته اند کوتاهی از شرکتهای عمران است .
آخرین اخبار