مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: در دهه فجر امسال 72 روستا و یک شهر مازندران به شبکه سراسری گاز کشور متصل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، محسن عرب مقصودی در جمع اهالی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان با اشاره به اینکه توسعه گازرسانی در مازندران مرهون انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امروز شعار شرکت گاز مازندران این است که با نصب هر علمک گاز در درب منزل شهروندان، پیام انقلاب را که همان عمران و آبادانی است به مردم می‌رسانیم.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 15 هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرها و روستاهای مازندران تعبیه شده است، تصریح کرد: امروز 623 هزار و 200 علمک گاز در مازندران نصب شده است.

عرب‌مقصودی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون مشترک گاز در مازندران از این نعمت استفاده می‌کنند، بیان داشت: امروز شرکت گاز مازندران 48 شهر مازندران را زیرپوشش دارد و 98 و هفت دهم درصد شهرهای این استان گازدار هستند.

وی با اعلام اینکه بر اساس امکان‌سنجی صورت گرفته از 2 هزار و 921 روستای مازندران یک‌هزار و 853 روستای استان امکان گازرسانی دارند که هم‌اکنون یک‌هزار و 456 روستای از نعمت گاز برخوردار شده است، ادامه داد: ضریب نفوذ گاز برای هر خانوار روستایی امروز در مازندران 78 درصد است و نیز در 296 روستا پیمانکاران مشغول به کار هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در دهه فجر امسال 72 روستا و یک شهر آماده گازرسانی هستند، گفت: برای گازدار کردن این تعداد 350 هزار متر لوله‌گذاری صورت گرفته است و 14 هزار و 433 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران بیان داشت: شرکت گاز مازندران برای اجرای این تعداد پروژه 372 میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری کرده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: گازرسانی ، مازندران ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.