معاون مالی و اداری شهرداری اصفهان از نصب و راه اندازی دکه های الکترونیکی برای پرداخت عوارض خودرو در نقاط پرتردد شهر خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، مرتضی حسام نژاد با اعلام این خبر گفت: در قانون پیش بینی شده امکان پرداخت عوارض خودرو در شهرهای دیگر وجود دارد در این زمینه الزامی است مالک، عوارض خودرو را در همان شهر که سکونت دارد پرداخت نماید.

وی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی شهرداری برای پرداخت عوارض خودرو اذعان داشت: واحد دريافت عوارض خودرو در مناطق ۱۵ گانه شهري به منظور جلوگيري از سفرهاي غير ضروري به مركز شهر فعال شده است.

معاون اداری و مالی شهرداری اصفهان اضافه کرد: : در تمامي مناطق واحد دريافت عوارض خودرو راه اندازي و فعال شده است تا نه تنها از سفرهاي غيرضروري درون شهري و به دنبال آن كاهش آلودگي هوا جلوگيري شود بلكه موجبات رفاه و آسايش شهروندان فراهم شود.

وی از نصب دکه های الکترونیکی برای پرداخت عوارض خودرو در نقاط پرتردد شهر سخن به میان آورد و افزود: شهرداری اصفهان در نظر دارد با هدف جلوگیری از سفرهای غیرضروری درون شهری ، صرفه جویی در وقت و هزینه مردم امکان پرداخت عوارض خودرو از طریق دکه های الکترونیکی را فراهم نماید.

حسام نژاد ادامه داد: شهروندان برای پرداخت اینترنتی عوارض خودرو می توانند به پیشخوان شهرداری به نشانی www.isfahan.ir مراجعه و پس از مشاهده سوابق پرداختی و بدهی عوارض خودرو، با استفاده از کارت بانک های عضو شتاب عوارض خود را پرداخت کنند.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، دکه ، الکترونیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.