استاندار کرمانشاه گفت: بدنبال تاسيس دفتري براي كرمانشاهيان خارج از كشور در استان هستيم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مهندس ابراهیم رضايي در دیدار با مسولين شوراي امور ايرانيان خارج از كشور بر لزوم بكارگيري هرچه بيشتر ظرفيت نخبگان اين شورا تاكيد كرد.

وي با اشاره به توانمندي هاي ايرانيان خارج از كشور، افزود: طبق بررسي هاي صورت گرفته مقرر شده  در سفرهاي استاني رئيس جمهور، در راستاي تقويت سرمايه هاي انساني از ظرفيت ها و توانمندي هاي ايرانيان خارج از كشور در جهت توسعه و بالندگي بيش از پيش استان ها استفاده گردد.

استاندار كرمانشاه ارج نهادن به خلاقيت هاي فكري ايرانيان خارج از كشور در راستاي تكامل و پويايي استان ها در تمامي زمينه ها را اقدامي مثبت در جهت پيشبرد برنامه هاي توسعه اي ارزيابي كرد و گفت: در استان كرمانشاه به دنبال تاسيس دفتري براي كرمانشاهيان خارج از كشور هستيم و از معاونين خواسته ام كه جهت ايجاد چنين دفتري اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه حضور ايرانيان خارج از كشور در سفرهاي استاني رئيس جمهور را اقدامي مطلوب و اثر گذار به منظور شناساندن پتانسيل هاي فكري ايرانيان خارج از كشور برشمرد و ادامه داد: همچنين از دستگاه هاي اجرايي ذيربط خواسته ام كه در راستاي ايجاد و تشكيل بانك اطلاعاتي كرمانشاهيان خارج از كشور اقدام نمايند تا بتوانيم از نظرات و توان علمي، فكري و سرمايه اي اين افراد استفاده نمائيم.

 رضايي در پايان با اشاره به ظرفيت ها و توانمندي هاي مطلوب كرمانشاهيان خارج از كشور، گفت: با همفكري و همدلي با يكديگر مي توانيم بيش از پيش زمينه هاي توسعه و بالندگي استان را فراهم سازيم./ش

 

برچسب ها: تاسیس ، خارج ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.