استاندار مازندران گفت: در دهه فجر 625 طرح با اعتبار 622 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،ربیع فلاح در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان افزود 47 طرح استان با اعتبار 202 میلیارد تومان برای 576 نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده اشت که اشتغال یکی از تنگناها و مشکلات استان محسوب می‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه 9 هزار و 517 واحد مسکن مهر با اعتبار 195 میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود،افزود: هشت طرح گازرسانی با اعتبار 37 میلیارد تومان در 74 روستا و شهر از نعمت گاز برخوردار می‌شود.

وی به حماسه مردم آمل در شش بهمن اشاره کرد و افزود:گروه‌های مارکسیستی با برنامه‌ریزی می‌خواستند در کمتر از یک هفته حکومت خود در مازندران را تشکیل دهند که مردم غیور آمل این اجازه را به آنها ندادند.

فلاح تصریح کرد:مردم در یک مدت کوتاه و چند ساعته به صورت خودجوش در صحنه حاضر شدند و حماسه بزرگی را پدید آوردند.

استاندار مازندران به شعار امسال مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد، گفت: با وجود تمام کمبودها و تحریم‌ها هر شهر نسبت به شهر دیگر برای تحقق این شعار سبقت می‌گیرند و در تمام صحنه‌ها حضور دارند.

این مسئول با بیان اینکه یکی از شعارهای مردم در قبل از انقلاب استقلال بود، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران مانند نگینی در میان تمام کشورهایی که وابسته به استکبار جهانی هستند می‌درخشد و با رهبری مقام معظم رهبری مستقل‌ترین کشور دنیا هستیم.وی با بیان اینکه ایران در تمام زمینه‌ها دستاوردهای زیادی دارد، اظهار داشت: امروزه علی‌رغم تمام تحریم‌ها و نارسایی‌ها توان قدرت سیاسی، نظامی و اقتصادی جمهوری اسلامی بر هیچ کشوری پوشیده نیست.

استاندار مازندران نهاد ولی فقیه را یکی از افتخارات نظام دانست و تاکید کرد: رهبری در برخورد با استکبار جهانی دانش و معرفت و در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فردی کامل است.

وی یکی از شاخص‌های رشد در هر کشوری را امید به زندگی دانست، گفت: در کشور ما شاخص امید به زندگی 62 درصد است که از شاخص‌های مهم تلقی می‌شود.

استاندار مازندران افزود: در استان برنامه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی را برای دراز مدت و کوتاه مدت در راستای چشم‌انداز افق 1404 برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

فلاح با بیان اینکه رشد علمی کشور نسبت به قبل انقلاب 10 برابر افزایش داشته است،خاطرنشان کرد: دانشمندان جمهوری اسلامی سرآمد تمام دانشمندان کشورهای دیگر هستند.

این مسئول جایگاه روابط عمومی‌ها را جایگاه مهمی دانست، بیان داشت: همه مسائل و دیدگاه‌ها و برنامه‌های دستگاه‌ها استانداری و سایر ادارات و ارتباط با مردم از این کانال منتقل می‌شود.

اجرای 10 هزار برنامه دهه فجر در مازندران


انتهای پیام ////

برچسب ها: افتتاح ، فجر ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.