استاندار کرمانشاه عدم پرداخت سهم آورده از سوی متقاضیان را از عمده مشکلات مسکن مهر استان عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

ابراهیم رضایی در جلسه شورای مسکن استان که با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در سالن شهدای دولت برگزار شد، با اشاره به عظیم بودن پروژه مسکن مهر، گفت: ضرورت اجرای این پروژه و تسریع در اجرای آن به لحاظ فوریتی که برای مردم داشت موجب شد تا در کنار محاسن آن، معضلات و مشکلاتی نیز در اجرای این طرح پیش آید.

به گفته رضایی تاکنون در اجرای این طرح وزارت راه و شهرسازی توفیقات خوبی داشته و توانسته اقدامات خوبی را نیز در جهت رفع مشکلات اجرای این طرح انجام دهد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه عمده مشکلات مسکن مهر استان را بحث زیرساخت هایی مانند آب، برق و گاز و نیز راه های دسترسی تشکیل می دهد، گفت: عمده این مشکلات با همکاری دستگاه ها در استان قابل حل است و مشکلات کشوری مسکن مهر استان را نیز حتما در سطح کشوری پیگیری خواهیم کرد.

حیدر مطاعی معاون عمرانی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست با مطلوب خواندن وضعیت مسکن مهر استان به لحاظ تعداد و پیشرفت پروژه، خاطر نشان کرد: مشکل عمده واحدهای مسکن مهر استان در بحث پرداخت سهم آورده است و از آنجا که بیشتر متقاضیان را اقشار کم درآمد تشکیل داده باید با توجه به افزایش مبلغ سهم آورده حتما فکر کابردی و اساسی در این زمینه صورت گیرد.

وی کاهش بازپرداخت وام مسکن مهر از 25 سال به 20 سال را مشکل دیگر متقاضیان مسکن مهر عنوان و تصریح کرد: متقاضیان باز پرداخت وام ماهی 260 هزار تومان را هم پرداخت نمی کردند و این مشکل با افزایش 100 هزار تومان دیگر به این مبلغ به علت کاهش مدت بازپرداخت دو چندان شده است.

مطاعی ابراز امیدواری کرد با مساعت مسئولین کشوری و استانی پروژه های مسکن مهر استان که از پیشرفت بالای 70 درصد نیز برخوردارند هر چه سریعتر به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان شوند.

 

 

برچسب ها: عدم ، سهم ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.