مازندران/

ارائه ویزیت رایگان در مناطق محروم بابلسر در دهه فجر

سرپرست بهداشت و درمان بابلسر گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در پنج نقطه از شهرستان بابلسر به‌ویژه در روستاهای اقماری و مناطق دور ویزیت رایگان پزشک انجام می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محسن نبی‌زاده ایام‌الله دهه فجر را یادآور رهایی ملت بزرگ ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی از ظلم و ستم دانست و اظهار داشت: این ایام یادآور رشادت‌های مردم عزیزی است که برای پیروزی این انقلاب تا پای جان ایستادند و از جان خود گذشتند.

وی با بیان اینکه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود افزود: در این ایام باید تلاش کنیم تا برنامه‌ها به گونه‌ای اجرا شود که نسبت به ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی اهتمام شود.

نبی‌زاده از آذین‌بندی و نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران درطی ایام‌الله دهه فجر، در 70 مکان بهداشتی و درمانی و خانه‌های بهداشت و واحد ستادی شبکه بهداشت و درمان بابلسر خبر داد و گفت: در پنج نقطه از شهرستان بابلسر به‌ویژه در روستاهای اقماری و مناطق دور ازمراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت ویزیت رایگان پزشک انجام می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بابلسر بیان داشت: شرکت در مراسم غبارروبی و گل افشانی و حضور در گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های این مرکز در ایام دهه فجر است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به پیش رو بودن هفته پیشگیری و اطلاع‌رسانی از سرطان که از هشت تا 15 بهمن است قرار است در روز برگزاری نماز جمعه در سه مکان (بابلسر - بهنمیر و کله‌بست) "چادر و میز اطلاع‌رسانی پیشگیری از سرطان برپا و به نمازگزاران به‌صورت چهره به چهره و از طریق تراکت‌های آموزشی، آموزش پیشگیری از سرطان و در زمینه بیماری‌های واگیر و غیر واگیر اطلاع‌رسانی و آموزش داده شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.