پژمان منتظری مدافع تیم ام صلای قطر این روز‌ها عملکرد خوبی در تیمش‌ دارد بر این اساس احتمال دارد که یکی از مسافران جام جهانی 2014 برزیل باشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران حضور منتظری در لیست احتمالی کی‌روش برای جام جهانی 2014 برزیل باعث شد تا عملکرد این بازیکن را مورد بررسی قرار دهیم.
 
پژمان منتظری متولد 17 دی 1362 در اهواز است منتظری در  حال حاضر 30 سال سن دارد و با قد یک متر و 86 سانت‌ در پست مدافع تیم ام صلای قطر بازی می‌کند منتظری سال 76 از تیم جوانان پرسپولیس اهواز فوتبال را آغاز کرد بعد از آن به تیم شهاب رفت و در ادامه سر از شاهین و دیهیم‌ اهواز سر درآورد پس از مدتی پیراهن تیم امید‌های فولاد را به تن کرد به دنبال سه سال حضور در فولاد با قرار‌دادی دو ساله به استقلال تهران آمد در سطح تیم ملی  تجربه بازی در  مسابقات غرب آسیا و مسابقات آسیایی دو‌حه را دارد در ضمن وی به تیم ملی بزرگسالان‌ هم دعوت شده بود.
 
 منتظری تیم استقلال تهران را انتخاب کرد تا بتواند پله‌های ترقی را طی کند و به هدف نهایی که رسیدن به پیراهن تیم ملی است برسد منتظری از سال 1383 تا 1386  در فولاد خوزستان بازی کرد و با 83 بازی 5 گل برای این تیم زد و بعد از آن بود که از سال 1386 به استقلال تهران رفت و در این تیم با 162  بازی و 8 گل به ثمر رساند در سال 1392 تیم ام هلال‌ قطر خواستار وی شد منتظری در تاریخ 13 دی 1392 با عقد قرار دادی‌ 5/1  ساله به باشگاه فوتبال ام صلاح قطر پیوست که در تاریخ مذبور‌ در جدول  لیگ ستارگان قطر در رتبه آخر قرار دارد.
 
 وی برای این تیم تاکنون یک بازی انجام داده و هنوز موفق به زدن گلی نشده است منتظری در تیم ملی امید ایران در سال 1384 تا 1385 توانست با 8 بازی یک گل در کارنامه خود به ثبت رساند وی همچنین در سال 1386  در تیم ملی ایران حضور داشت و با حضور در 14 بازی یک گل ملی به نام خود ثبت کرد.
 
 از افتخارات این بازیکن‌ می‌توان: قهرمانی  در لیگ برتر فوتبال ایران در سال 83-84 به همراه تیم فولاد خوزستان اشاره کرد همچنین منتظری به همراه تیم استقلال  تهران در سال های 87-88 توانست مقام قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را کسب کند.
 
منتظری مجدد در لیگ برتر فوتبال ایران در سال 92-91  حضور داشت و به همراه  تیم استقلال تهران توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند.
 
 منتظری در جام حذفی ایران هم افتخار‌اتی  نمود که از جمله آن می‌توان اشاره کرد به  قهرمانی در جام حذفی در سال 86-87  به همراه تیم  استقلال تهران همچنین کسب مقام قهرمانی در جام حذفی 1390-1391  به همراه تیم استقلال تهران را به دست آورد.
 
پژمان منتظری در بازی‌های آسیایی 2006 عضو تیم ملی  فوتبال زیر 21 سال ایران بود همچنین در تاریخ دهم مهر ماه سال یک هزار‌و سیصد و نود از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد.
 
 باید دید پژمان منتظری می تواند در تیم جدیدش‌ همانند استقلال تهران روند موفقیت‌آمیزی داشته باشد .
 
 بر اساس شنیده‌ها پژمان منتظری  پیشنهاد تیم قطری را به خاطر تیم ملی قبول کرده است چرا که بازی‌های لیگ قطر زودتر‌ از لیگ ایران تمام می‌شود و وی مشکلی برای حضور در تیم ملی  نخواهد داشت همچنین پژمان منتظری توانایی بازی در  چند پست را دارد به هر حال کی روش می‌تواند از این بازیکن در پست‌های مختلف در تیم ملی استفاده کند.
 
گفتنی است: منتظری پولش را تمام و کمال از تیم استقلال دریافت کرده بود و به طور حتم نگرانی  بابت دریافت باختی‌ مطالبا‌تش را   نداشته است شنیده‌ها حاکی از آن است که منتظری به واسطه اختلاف  نظرش با قلعه نویی از استقلال جدا شده است ریشه ماجرا هم اختلاف نظر فنی است پژمان منتظری پست اصلی‌اش دفاع میدانی است طی 26  بازی فقط در 6 بازی در پست خودش به میدان رفته و در 20 بازی به عنوان دفاع راست بازی کرده است.
 
 موضوعی که از نگاه پژمان منتظری و کارلوس کی روش به ضرر این بازیکن بوده  و سب می‌شده که وی کمتر در پست اصلی ‌اش به میدان برود.
 
 نزدیکان به کادر فنی استقلال از ناراحتی شدید منتظری بابت استفاده  شدن در پست دفاع میانی خبر دادند و اینکه خود منتظری  حاضر بود در استقلال بماند اما چون در آستانه شروع جام جهانی دوست داشته حتما در پست دفاع میانی بازی کند تصمیم به جدایی از استقلال گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
محمد امیر اردیبل
۱۰:۴۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
دمش گرم برا استقلال خیلی زحمت کشید سال بعد میاد استقلال
آخرین اخبار