مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه12، از عملکرد نیمه دوم دی ماه سال92 این منطقه در سامانه137 خبر داد.

حسین سعدی‌پور در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: دو هزار و752 پیام شهروندان در نیمه دوم سال92 به سامانه 137 شهرداری منطقه12 ارسال شده که درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه12 در سامانه137 این منطقه 02/99 درصد است.

وی ادامه داد: آمار پیام‌های ارسالی شهروندان در نواحی6گانه شهرداری منطقه12 به سامانه 137 شامل ناحیه یک،405 پیام، ناحیه دو320، ناحیه سه695، ناحیه چهار453 پیام، ناحیه پنج454 پیام و ناحیه شش397 پیام است.

سعدی‌پور اشاره کرد: درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد نواحی6 گانه شهرداری منطقه12 در سامانه 137 شامل ناحیه یک 39/98 درصد، ناحیه دو 92/98، ناحیه سه09/99، ناحیه چهار 28/99، ناحیه پنج صددرصد و ناحیه شش 82/98 درصد است.

وی تأکید کرد: با توجه به آمار پیام‌های ارسالی شهروندان در نیمه دوم دی ماه سال 91 با 2هزار و 674 پیام و رضایتمندی 36/84 درصد، سال92 نسبت به سال گذشته با افزایش 78پیام میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه12 در سامانه137،15درصد افزایش داشته است.

سعدی‌‌پور در پایان افزود: فراوانی پیام‌های ارسالی شهروندان به سامانه137 در نیمه دوم دی ماه سال92 شامل شست‌وشوی معبر، نوارحفاری طولی، لکه‌گیری آسفالت، جمع‌آوری زباله، سرشاخه و ضایعات است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: عملکرد ، شهرداری ، تهران ، 137 ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار