دبیر انجمن بیس‌بال و سافت‌بال از دریافت دعوتنامه‌های بسیار از کشورهای مختلف جهت شرکت در مسابقات خبر داد و اظهار داشت: دعوتنامه‌ها را به شورای برون‌مرزی ارسال می‌کنیم.

 بهروز صفائیان دبیر انجمن بیس بال و سافت‌بال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:
 
متاسفانه برنامه‌ انجمن به دلیل عدم استقبال تیم‌های خارجی جهت شرکت در رقابت‌های دهه فجر لغو شده است.  
 
وی ادامه داد: انجمن بیس‌بال و سافت‌بال تا پایان بهمن ماه سال جاری برنامه خاصی ندارد اما در 6 لغایت 9 اسفندماه دوره برگشت ساخت بال کشور را در بوشهر برگزار می‌کند. مسابقات لیگ سافت‌بال با حضور 4 تیم که شامل دو تیم شمال و 2 تیم از جنوب برگزار می‌شود. قهرمان لیگ کشور سال 92 در پایان این رقابت‌ها مشخص می‌شود.  
 
دبیر افزود: انجمن بیس‌بال و سافت‌بال دعوتنامه‌های بسیاری از کشورهای مختلف جهت شرکت در رقابت‌های پیش‌بینی شده دریافت کرده است البته هنوز تصمیم قطعی و نهایی در خصوص دعوتنامه‌ها اتخاذ نشده است. البته این دعوتنامه‌ها شورای برون‌مرزی مطرح نشده است.  
 
صفائیان ادامه داد: انجمن بیس‌بال و سافت‌بال دعوتنامه‌هایی از پاکستان جهت شرکت در مسابقات ؟ و البته از تونس جهت حضور در مسابقات تونس دریافت کرده است. مسابقات به ترتیب فروردین و مردادماه سال 93 برگزار می‌شود در صورت ارسال و دعوتنامه‌ها به شورای برگزاری و موافقت این شورا انجمن برنامه‌های خود را جهت آماده‌سازی تیم ملی تدوین و طراحی می‌کند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار