مدیر پشتیبانی فنی و نمایش آثار سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از طی شدن مراحل فنی لازم جهت آماده‌سازی آثار حاضر در جشنواره برای نمایش در سالن‌های سینما خبر داد.

 به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر؛ عزت‌الله علیزاده درباره انجام مراحل فنی مورد نیاز برای آماده‌سازی فیلم‌های حاضر در جشنواره جهت نمایش در سالن‌های سینمایی گفت: آماده‌سازی فیلم‌های بخش سینمای ایران شامل سودای سیمرغ، نگاه نو، نوعی تجربه و مستند بعد از اعلام اولیه اسامی فیلم‌ها توسط هیأت محترم انتخاب و اعلام اسامی تکمیلی، عملیات آماده سازی و مراحل مختلف فنی شامل تدوین، VFX، اصلاح رنگ، صداگذاری و میکس نهایی توسط ۴۰ گروه، استودیو و مرکز خدمات فنی شتاب بیشتری گرفته و در مراحل پایانی کارها هستیم.

وی ادامه داد: نسخه DCP تعداد زیادی از فیلم های بخش سودای سیمرغ ، بخش نگاه نو، بخش نوعی تجربه و بخش مستند تهیه شده و تمام مراکز خدمات فنی و استودیوها با تمام ظرفیت در تکمیل کردن فیلم‌های راه یافته به جشنواره به طور شبانه روزی در تلاش هستند.

علیزاده اظهار امیدواری کرد که مراحل آماده سازی مابقی فیلم‌ها در چند روز باقی مانده به زمان برگزاری جشنواره تکمیل و نسخهDCP از مراکز خدمات دیجیتال به دفتر جشنواره تحویل شود.

مدیر پشتیبانی و فنی نمایش آثاریادآور شد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده تجهیزات کلیه سینماهای تهران نصب و راه اندازی و تست نهایی انجام شد. از تاریخ سوم بهمن ماه ذخیزه‌سازی فیلم‌ها نیز در سرورها آغاز شده است و برای برگزاری جشنواره‌ای منظم آمادگی لازم را داریم.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار