استاندار کردستان گفت:به منظور فراهم ساختن امکان توسعه سرمایه گذاری در کردستان سال آینده همایش بین المللی جذب سرمایه گذاری درسطح استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،زاهدی گفت:دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به توسعه اقتصادی کشور دارد و  راهکارهای فراوانی را برای توسعه در این بخش و رفع موانع و مشکلات کلان اقتصادی کشوردر اولویت قرار داده که امیدواریم با اتخاذ این راه حل ها شاهد ساماندهی وبهبود وضعیت اقتصادی کشور باشیم .
وی افزود:برای معرفی توانمندیهای اقتصادی و ظرفیت های کردستان و جذب سرمایه گذاران خارج از استان در سال آینده برگزاری همایش سفیران کشورهای خارجی برای آشنایی با توانمندیهای کردستان  و نیز  همایش بین المللی سرمایه گذاری در استان برگزار و برای اجرای این برنامه ها کارگروه ویژه با مشارکت اعضای ستاد توسعه سرمایه گذاری استان تشکیل خواهد شد.
استاندار کردستان اضافه کرد:مسئولان و مدیران اجرایی لازم است تا پس از تشخیص و بررسی اهلیت سرمایه گذاران علاقمند به فعالیت در استان  شرایط را برای کاهش بروکراسی اداری و روند صدور مجوز سرمایه گذاری آنها مهیا کرده تا مانند دیگر استان های کشور شاهد  توسعه و پیشرفت در کردستان باشیم.
زاهدی با اشاره به ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری برای تسریع در رویه صدور مجوزهای سرمایه گذاری در کردستان گفت:در این رابطه مدیران دستگاه های اجرایی باید شخصا در جلسه حضور یافته و یا نماینده و کارشناس آگاه به امور و تام الاختیار به این ستاد معرفی کنند.
وی در ادامه افزود:برای توسعه اقتصادی و صنعتی در استان باید نسبت به افزایش سرانه اراضی شهرک های صنعتی و  توسعه زیرساخت ها در این شهرکها اقدام کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.