رئيس اداره راه و شهرسازي ساري از پاكسازي و زيبا سازي حريم محور پرتردد ساري - قائمشهر با هدف افزايش ضريب ايمني اين محور خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، علي محمدزاده گفت : اين اداره به منظور جلوگيري از سوانح رانندگي و افزايش ضريب ايمني و با عنايت به تاكيدات مهندس اسد مديركل محترم راه و شهرسازي استان مبني بر سامان دهي حريم راههاي مركز استان با همكاري فرماندهي محترم نيروي انتظامي اقدام به ساماندهي و پاكسازي محورهاي ارتباطي مركز استان كرد.

وي تصريح كرد : با توجه به اينكه محورهاي مركز استان نياز اساسي به ارتقاء و توسعه و تعريض داشته ، اين پديده ناموزون و نامتعارف ( تجاوز به حريم راهها ) اثرات بسيار سويي را در سطح محورها ايجاد كرده است.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان ساري تخريب ساخت و سازهاي غير مجاز ، برچيدن تابلوهاي غير استاندارد و بدون مجوز ، جمع آوري نخاله ها و ... را از جمله برنامه هاي اجرايي طرح مذكور عنوان كرد.

محمدزاده افزود : در حال حاضر محورهاي ارتباطي ساري _ خزرآباد و ساري - نكا از جمله محورهايي بودند كه عمليات پاكسازي و جمع آوري زباله ، نخاله و .... در آنها صورت پذيرفت.
گفتني است به استناد ماده 17 قانون ايمني راهها ، ايجاد هرگونه ساختمان و ديواركشي و تاسيسات به شعاع صد متر از انتهاي حريم راهها و حريم راه آهن هاي كشور و در طول كنارگذرهائي كه وزارت راه و شهرسازي احداث كرده يا مي كند و يا مسئوليت نگهداري آنرا به عهده دارد بدون كسب مجوز از وزارت مذكور ممنوع است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار