استاندار قم از پروژه مونوریل قم بازدید کرد و در جریان پیشرفت این پروژه که از طرح‌های مورد عنایت رئیس دولت دهم در قم بود، قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم از بخش‌های مختلف پروژه مونوریل قم بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه و میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

استاندار قم در این بازدید که به مدت چهار ساعت با حضور متخصصان، مهندسان مشاور و نمایندگان آستانه مقدس حضرت معصومه(س) به طول انجامید با اشاره به تجمیع نظرات بزرگان حوزه و متولیان امر نگاه ملی به پروژه منوریل را زمینه‌ساز بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این طرح دانست.

صالحی‌منش همچنین از واگن‌های خریداری شده مونوریل که آماده سوار شدن بر روی ریل است، بازدید کرد و با داخل شدن به آن سوار بر مونوریلی شد که از آرزوهای رئیس دولت دهم بود.

دولت دهم پس از آنکه نتوانست مونوریل را در تهران راه‌اندازی کند، کلنگ مونوریل را در قم به زمین زد و ستون‌های این پروژه عظیم را یکی یکی در بستر رودخانه قمرود برافراشت، هر چند که با مخالفت برخی از کارشناسان مواجه شد، اما مونوریل جهت خلاف رودخانه قم حرکت خود را شروع کرد.

استاندار دولت یازدهم نیز بر ضرورت اجرای این پروژه به عنوان یک پروژه ملی تاکید کرد و خواستار به ثمر رسیدن هر چه سریعتر آن شده است.

برچسب ها: قم ، استاندار ، مونوریل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.