استاد دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه ایران به نُرم‌های بین‌المللی نزدیک شده است، گفت: اجلاس داووس برای ایران مفید خواهد بود البته باید از امکانات درونی کشورمان برای پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی استمداد بگیریم.

"فرشید سیم‌بر" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه نشست داووس اثر مثبتی را بر دنیا، تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران، بازاریاب‌های بین المللی، گروه‌ها و سازمان حقوق بشر خواهد داشت، گفت: این نشست موجب شد تا کشورهای دیگر با نظر مساعدتری نسبت به ایران و مسائل کشورمان قضاوت کنند. 

وی افزود: اجلاس داووس به جهانیان به خصوص به شرکت‌های تولیدکننده و یا شرکت‌های نفتی و صنعتی این پیام را صادر کرد که ایران خود را به نُرم‌های بین‌المللی نزدیک می‌کند.

استاد دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: ایران به نُرم‌هایی که مورد موافقت تولیدکننده‌ها، سرمایه‌گذاران خارجی، سیاست‌مداران و یا دست‌اندرکاران مسائل اجتماعی و اقتصادی نزدیک شده است.
 

این کارشناس مسائل اقتصادی با تأکید بر اینکه باید از امکانات درونی کشورمان برای پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی استمداد بگیریم، خاطرنشان کرد: شرط مثبت بودن اجلاس داووس این است که در جامعه کاری کنیم که افعال و اعمال‌مان با منطق و عقل جهانی سازگاری داشته باشد و روح تعامل و سازش را پیشینه خودمان قرار دهیم.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار