عضو شورای شهر تهران گفت: در جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر که با حظور شهردار تهران برگزار شد، جزئیات آتش‌سوزی جمهوری بررسی و اعضا شورا با خارج کردن پیگیری این حادثه از بحث‌های سیاسی توافق کردند.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر اظهار داشت: در جلسه امروز شورای شهر تهران که با حظور 31 عضو شورا و شهردار تهران برگزار شد جزئیات حادثه آتش‌سوزی جمهوری مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر ادامه داد: در این جلسه به دلیل محول شدن موضوع بررسی این حادثه به دو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و کمیسیون نظارت و حقوقی و با توجه به کامل نشدن گزارشات این کمیسیون‌ها مقرر شد تا گزارشات نهایی این دو کمیسیون در جلسه هفته آتی به شورا ارائه شود.

شاکری با اشاره به سیاسی کردن این حادثه از سوی برخی افراد تصریح کرد: در این جلسه تمامی اعضای شورا توافق کردند به منظور بررسی دقیق این موضوع و در راستای جلوگیری از پایمال شدن حقوق حادثه دیدگان از سیاسی کردن این حادثه جلوگیری کنند و تا ارائه نتیجه نهایی و گزارش مصوب شورا برای قضاوت صبر کنند.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز شورا با حظور شهردار تهران بحث تعرفه‌های درآمدی شهرداری از موضوع قیمت‌گذاری تراکم‌ها و پسماندهای بیمارستانی مطرح شد که به تصویب اعضا رسید.

شاکری خاطرنشان کرد: از دیگر مصوبات جلسه امروز شورا مشارکت بخش خصوصی در ایجاد تجهیزات زباله سوز بیمارستان‌ها بود که با اکثریت اعضا به تصویب رسید.

انتهای‌پيام/

برچسب ها: شورا ، شهر ، شهردار ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار