رئیس مسابقات لیگ برتر قوتبال گفت: ما تا پایان لیگ برتر برنامه بازی‌ها را تنظیم کردیم اما منتظر برنامه‌های تیم ملی و وضعیت تیم‌های راه یافته به نیمه‌نهایی جام حذفی هستیم تا برنامه بازیها را اعلام کنیم.

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بر این اساس ما قصد دارم سر موقع لیگ را تمام کنیم تا تیم ملی مشکلی برای تدارک برنامه‌هایش نداشته باشد.

رئیس مسابقات لیگ برتر فوتبال درباره زمان بازی استقلال در هفته بیست و ششم بعد از دیدار رقبایش برگزار می‌شود، بیان کرد: برنامه بازی‌ها طبق روال همیشگی تنظیم می‌شود و ما تفاوتی بین تیم‌ها قائل نمی‌شویم، براین اساس تیم استقلال در هفته بیست و هفتم زودتر از رقبایش بازی می‌کند.

بهروان اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است بازی نیمه‌ نهایی جام حذفی 15 بهمن و فینال هم روز 25 بهمن برگزار کنیم.

وی درباره واکنش هاشمیان، رئیس کمیته پزشکی نسبت به گفته‌هایش در مورد دوپینگ یک تیم لیگ برتری گفت: سخنان هاشمیان صحیح است و دوپینگ یک تیم لیگ برتری در رختکن مربوط به سال‌های گذشته است، همچنین این مسئله مربوط به کمیته انضباطی فعلی نیست، به هر حال مستندات دوپینگ یک تیم لیگ برتری در رختکن موجود است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: براین اساس مسئله دوپینگ در فوتبال کشورمان وجود دارد و ما در این زمینه باید فرهنگ سازی کنیم تا بازیکنان به سمت دوپینگ نروند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرموقع ، لیگ ، تمام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار