مديركل ارتباطات و ناوبري شركت فرودگاه‌هاي كشور گفت: 12 پروژه در بخش هاي مختلف ايمني، ارتباطي، ناوبري و رادار در فرودگاه‌هاي كشور آماده بهره‌برداري است.

به‌گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط‌عمومي شركت فرودگاه‌هاي كشور؛ بهمن باقري اظهار داشت: اين پروژه‌ها در بخش ارتباطي شامل انتقال و نصب و راه‌اندازي تجهيزات ارتباطي از برج قديم به تكنيكال بلاك جديد، نصب و راه‌اندازي سامانه RCAG در ارتفاعات هفت‌ريگ بجنورد، نصب و راه‌اندازي سامانه فرستنده در ارتفاعات هفت‌ريگ بجنورد و قليچيان مي‌شود.

به گفته وي پروژه‌هاي بخش ارتباطي در فرودگاه‌هاي ساري، بجنورد و سنندج بيش از 26 ميليارد ريال هزينه در برداشته است.

مديركل ارتباطات و ناوبري با بيان اينكه در بخش ايمني نيز بيش از هفت ميليارد ريال هزينه شده است، اظهار داشت: پروژه‌هاي اين بخش شامل بهره‌برداري از دو دستگاه بازرسي X-RAY و چهار دستگاه بازرسي GATEWAY مي‌شود كه هر دو در فرودگاه مشهد اجرا شده است.

وي همچنين با اشاره به اجراي پنج پروژه ناوبري در فرودگاه‌هاي تبريز، خرم‌آباد، سمنان، بندرلنگه و اراك گفت: اين پروژه‌ها شامل نصب و راه‌اندازي ILS، DME،DVOR و جابجايي سيستم NDB وارتقاء سيستم VOR در فرودگاه‌هاي مذكور بوده كه ارزشي بالغ بر 85 ميليارد ريال داشته است.

باقري نصب و راه‌اندازي رادار RADOME (ريدوم) را تنها پروژه‌ بخش رادار عنوان كرد كه در جيرفت با هزينه‌يي بالغ بر 10 ميليارد ريال انجام شده و آماده بهره‌برداري است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار