ابوبکر العراقی، سرکرده گروه موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام(داعش) در استان صلاح الدین عراق بر اثر اصابت گلوله تک تیراندازان نیروهای ضد تروریست ارتش عراق به هلاکت رسید.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی المیادین ، این شبکه همچنین از درگیری های شدید بین ارتش عراق با عناصر مسلح در منطقه النعیمیه در جنوب شهر فلوجه در استان الانبار عراق خبر داد و اعلام کرد درگیری ها زمانی آغاز شد که نیروهای ارتش برای ورود به شهر فلوجه تلاش می‌کردند.

در همین حال منابع خبری در پلیس استان صلاح‌الدین اعلام کرده‌اند : افراد مسلح ناشناسی با تیراندازی به سمت یک راننده که معاون فرمانده پلیس استان صلاح الدین بوده است ، در حین حضور وی در منطقه الزهور در وسط تکریت ، باعث کشته شدن وی گردیدند.

از سوی دیگر یک‌منبع دیگر اعلام نموده : 3 خمپاره در ساعات ابتدایی شب گذشته به محل سری پلیس اضطراری منطقه شرقاط درشمال تکریت پرتاب گردید که باعث مجروح شدن 2 تن از افراد پلیس شد.

این منبع خبری اضافه کردند : افراد مسلح سعی در حمله به این مقر پس از پرتاب خمپاره داشتند که در اثر درگیری ، یک تن از افراد مسلح کشته و باقی پا به فرار می‌گذارند.

همچنین منبعی خبری پلیس استان صلاح‌الدین اعلام کرده است که یک تن از نیروهای "الصحه" عراق در وسط سامرا در هجومی مسلحانه کشته شده است.

انتهای پیام /
برچسب ها: بین الملل ، عراق ، داعش ، کشته ، زخمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار