مدیر خانه شهریاران جوان از اختتامیه جشنواره عکس " پس کوچه‌های شهر" و ساخت کلیپ "رهسپار جاده‌ای روشنی" 8 بهمن 92 در فرهنگسرای ارسباران خبر داد.

اشتری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ با اشاره به برگزاری جشنواره عکس پس کوچه‌های شهر و ساخت کلیپ رهسپار جاده‌های روشنی به همت اعضای خانه شهریاران جوان از دوم شهریور ماه امسال اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره هشتم بهمن ماه سال جاری در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد. 

وی آغاز جشنواره عکس "پس کوچه‌های شهر" را همزمان با برگزاری اردوهای جهادی شهری با حضور جوانان جهادگر شهر تهران عنوان کرد و افزود: ثبت جلوه‌های حضور اعضای خانه شهریاران جوان در اردوهای جهادی شهری و نیز تأثیر جوانان در زندگی شهری از اهم اهداف این جشنواره بوده است. 

مدیر خانه شهریاران جوان همچنین به برگزاری جشنواره ساخت کلیپ "رهسپار جاده‌ای روشنی" در دو بخش سخت کلیپ برای سرود خانه شهریاران جوان با موضوع آزاد و نیز بر مبنای فعالیت‌های این مرکز و با هدف ایجاد هویت سازمانی و تشکیلاتی و شناسایی نیروهای جوان و علاقمند و نیز پرورش استعداد اشاره کرد و ادامه داد: دریافت 15 اثر در بخش "ساخت کلیپ" و 275 اثر در بخش "عکاسی" در پایان زمان مقرر مهم‌ترین دستاورد خانه شهریاران جوان در برگزاری این جشنواره بوده است. 

مدیر خانه شهریاران جوان در پایان خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره‌های هنری این مرکز سه‌شنبه هشتم بهمن ماه رأس ساعت 14:30 در فرهنگسرای ارسباران برگزار و از نفرات برگزیده تقدیر خواهد شد.
 
 
انتهای‌پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.