رئیس کمیته فرهنگی درباره برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی و تقدیر از فرشته کریمی به نکاتی کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی فدراسيون فوتبال، محمدرضا ملامحمد-رئیس کمیته فرهنگی گفت: همزمان با سی و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و با آغاز دهه مبارکه فجر قرار است تا مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در هتل المپیک بعدازظهر دوازدهم بهمن ماه برگزار شود.

وی در ادامه بیان کرد: از چند ماه پیش برنامه ریزی این مراسم را در دستور کاری خود قرار داده و به شکل منسجم و منظم تمامی برنامه ها را انجام داده ایم تا میزبان 500 میهمان ورزشی، هنری و سیاسی از کشور باشیم. در این مراسم تعداد زیادی از پیشکسوتان فوتبال، خانواده فوتبال، روسای فدراسیون های ورزشی حضور دارند. همچنین از مسئولین می توان به حضور مسئولین و معاونان وزارت ورزش و جوانان، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اعضای کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان به همراه بازیکنان این تیم، کلیه کادر فنی تیم های ملی آقایان و بانوان اشاره کرد.
ملا محمد در ادامه بیان کرد: خانم ملاوردی-معاونت ریاست جمهوری در امور بانوان،دکتر شریعتمداری و دیگر معاونان رئیس جمهور، مدیرعاملان و سرمربیان تیم های لیگ برتری نیز در این مراسم حضور دارند.

رئیس کمیته فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: این مراسم با هدف ارائه و نمایش پیراهن تیم ملی که طرح یوزپلنگ بر روی نقش بسته، رونمایی از فعالیتهای صورت گرفته در راستای حضور تیم ملی در جام جهانی، تقدیر از فدراسیون کریمی-بازیکن تیم ملی فوتسال که به عنوان یکی از 10 کاندید برتر بازیکنان فوتسال جهان انتخاب شده و در نهایت رونمایی از پیراهن تیم ملی برگزار می شود.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال میشود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیته ، فرهنگی ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.