اولین دوره کارگاه آموزشی «نرم افزار تخصصی تحقیقات علوم انسانی- علوم اجتماعی» (MRP) زیر نظر دکتر مهدی محسنیان‌راد در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از مدیریت ارتباطات پژوهشی پژوهشگاه، نرم افزار تخصصی تحقیقات علوم انسانی- علوم اجتماعی که به MRP معروف است یک نرم افزار توانمند برای تحقیقات حوزه علوم انسانی و اجتماعی است؛ لذا تصمیم گرفته شده تا نحوه استفاده از این نرم افزار به پژوهشگران و اعضای هیات علمی موسسات پژوهشی آموزش داده شود تا پژوهشگران این حوزه بتوانند در تحقیقات خود از این ابزار پژوهشی بهره‌مند شوند.
 
این نرم افزار در دو قالب دانشجویی و حرفه‌ای-  برای انجام کلیه مراحل تحقیق کتابخانه‌ای، فیش‌برداری،تصویرگذاری، منبع گذاری تا انواع ساخت نمایه‌های کتاب، محاسبه انواع مقیاس‌های پیوستگی، پراکندگی، ضرایب همبستگی و نیز انواع تحلیل‌های آماری تحقیقات مشاهده‌ای، پیمایشی، تحلیل محتوای برنامه‌های رادیو و تلویزیونی، تحلیل محتوای متون، تحلیل فیلم‌های سینمایی و اتاق‌های گفتگوی اینترنتی به کار می‌رود.

هزینه کتاب و نرم ‏افزار نسخه حرفه ‏ای 148 هزار تومان و نسخه دانشجویی 48 هزار تومان است. به شرکت کنندگان در این کارگاه نسخه حرفه‌ای اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه تا 14 بهمن 92 فرصت دارند هزینه ثبت نام را به شماره حساب 2172859001000، بانک ملی شعبه وحدت به نام پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واریز و رسید پرداخت را به شماره 88893076 نمابر نمایند.

زمان برگزاری کارگاه: چهارشنبه 16 و  شنبه 19 بهمن 92 ساعت 9 تا 12
هزینه ثبت نام: 268 هزار تومان

به شرکت‏ کنندگان در این کارگاه علاوه بر کتاب و نسخه حرفه‏ ای نرم‏ افزار، گواهی معتبر نیز اعطا خواهد شد.

علاقه‏‌مندان می‏توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‏رسانی www.ricac.ac.ir مراجعه یا با تلفن 88919176 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار