دبير اجرايي همايش بازاريابي تخصصي بيمه ،بازاريابي غيرحرفه اي و غير اخلاق مدار را از جمله مشكلات صنعت بيمه كشور و ارائه راهكار براي مرتفع کردن بازاريابي غيرحرفه اي را از جمله اهداف كنفرانس بازاريابي تخصصي بيمه عنوان كرد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در نشست خبري دومين كنفرانس بين المللي بازاريابي تخصصي بيمه كه صبح امروز در محل پژوهشكده بيمه برگزار شد ، هادي دهگاني دبير اجرايي همايش با ابراز تاسف از سرعت نامناسب خصوصي سازي و مشكلات عديده بازاريابي و رفتارهاي غيرحرفه اي و غيراخلاق مدار در بازاريابي بيمه اي، رقابت هاي درون سازماني شبكه فروش بيمه را از جمله مشكلات صنعت بيمه برشمرد.

وي با بيان اينكه ضرورت آموزش بيش از هر زمان ديگري احساس مي شود تفكيك بخش مديران از شبكه فروش را از جمله ويژگي هاي كنفرانس پيش روي در بهمن ماه امسال عنوان كرد.

وي با اشاره به آموزش هاي غيركارشناسي به عنوان يكي از چالش هاي آموزش تصريح كرد: آموزش ها در حال حاضر با رويكرد تجاري است و اتاق فكري ندارد.

دهگاني ادامه داد:‌  آشنا نبودن اساتيد خارجي با الگوهاي ايراني و فرهنگ كشور ما يكي از معضلات بهره مندي از اين اساتيد است بنابراين در كنفرانس آتي از اساتيد خارجي خواسته شده ظرف 72 ساعت قبل از كنفرانس در ايران حضور يافته و فضا را رصد كنند.

وي با بيان اينكه شعار اصلي كنفرانس بازاريابي اجتماعي با تاكيد بر بازاريابي اخلاق مدار و در نظر گرفتن منافع بلندمدت افراد است ابراز اميدواري كرد: با برگزاري كنفرانس ديدگاه فروش صرف از بين رفته و بيمه در سبد خانوارها نهادينه مي شود.

وي دعوت و نكوداشت فخارزاده از اساتيد برجسته صنعت بيمه و همچنين تجليل از چهره هاي ماندگار بيمه اي را از جمله برنامه هاي ويژه كنفرانس عنوان كرد.

وي خاطرنشان كرد: مهمانان كنفرانس از كشورهاي هلند، آمريكا، لتوني، اتريش و ايتاليا خواهند بود و ضمن اينكه امضاي تفاهم نامه همكاري رييس سنديكاي بيمه كشور لتوني و ايران از جمله ديگر برنامه هاي كنفرانس بوده كه باعث تعريف جايگاه رسالت فرهنگي- سياسي كنفرانس نيز خواهد شد.

وي همچنين معرفي 10 مقاله برتر را از جمله ديگر برنامه هاي كنفرانس خواند و يادآور شد: كنفرانس از 24 تا 26 بهمن ماه در سالن وزارت كشور برگزار خواهد شد./ک
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار