مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس تا این لحظه صحبتی با من در مورد سرپرستی باشگاه نکرده‌اند.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس در مورد سرپرستی باشگاه با من صحبتی نکرده‌اند و اطلاعی از این موضوع ندارم.
 
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما بازی حساسی را پیش رو داریم و فکر می‌کنم باید تمرکزمان را بر روی بازی با تیم فولاد بگذاریم.
 
وی تصریح کرد: متأسفانه تیم پرسپولیس دچار حاشیه شده است که باید سعی کنیم آرامش به تمریناتمان بپردازیم.
 
پنجعلی اذعان داشت: تیم ما پتانسیل قهرمانی در 2 جام را دارد. پرسپولیس حتی همین لحظه هم می‌تواند به قهرمانی لیگ هم دست پیدا کند اما حواشی که برای این تیم درست می‌کنند اجازه نمی‌دهد توانایی‌های تیم بالقوه شود.
 
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اختلاف پروین و دایی افزود: من فکر نمی‌کنم پروین و دایی با هم اختلافی داشته باشد. این 2 نفر در مصاحبه‌هایی که پیش از این انجام داده‌اند بارها اذعان داشتند که به یکدیگر احترام می‌گذارند و مشکلی نیست. من فکر می‌کنم اگر اختلافی هم بین این 2 باشد تنها اختلاف سلیقه است که همه جا وجود دارد.
 
پنجعلی عنوان کرد: پروین به عنوان پیشکسوت تیم پرسپولیس تجربه زیادی دارد و شرایط و وضعیت پرسپولیس را می‌داند. وی می‌تواند کمک خوبی به این تیم بکند.
 
وی در خصوص داوری افزود: داوری‌های این فصل باعث شد تا تیم ما خیلی از امتیازها را به ناحق از دست بدهد. من نمی‌گویم که در قضاوت آنها عمدی وجود داشته است اما باید قبول کنیم که قضاوت داوران مشکوک است.
 
وی تاکید کرد: بعضی از داوران سوت‌هایی زدند که باعث شد ما امتیازمان را به راحتی از دست بدهیم.
 
پنجعلی ادامه داد: اگر داوری خلاف کرده است چرا وی را برای همیشه کنار نمی‌گذارند. من نمی‌دانم اگر کسی خلافی کرده است چرا وی باید 8 ماه محروم شود. اگر غرضی در قضاوت وی بوده است باید آن شخص برای همیشه محروم شود.
 
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما شاهد پنالتی‌های نابه جایی بودیم که داور برای تیم‌ها می‌گرفت و باعث شد تا امتیاز ما کم شود. من فکر می‌کنم در دایره فساد فوتبال تنها یک نفر نمی‌تواند نقش داشته باشد.
 
پنجعلی اذعان داشت: مطمئن باشید اگر داستان قهرمانی‌ها ادامه پیدا می‌کرد و افشاگری‌ می‌شد پای خیلی از افراد و حتی مسئولان فدراسیون فوتبال‌ها وسط می‌آمد اما شاهد بودیم خیلی زود و سر و صداها خوابید.
 
وی در خصوص بازی جام حذفی با تیم فولاد افزود: تیم فوتبال فولاد تیم خوبی است اما باید وضعیت خودمان را نیز در نظر بگیریم تیم ما شرایط خوبی دارد در روزهای گذشته نیز تمرینات منظم و مستمری داشتیم و بازیکنان نیز بازی تیم فولاد را بازبینی کردند بنابراین سعی می‌کنیم در این بازی پیروز شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار