رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه‌ قضائیه با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۶۰ خواسته در دفا‌تر خدمات الکترونیکی عرضه می‌شود، گفت: مرحله ۱۳ خواسته‌ها امروز اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، دکتر حمید شهریاری رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه‌قضائیه در نشست خبری خود که امروز در جمع اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن بیان فوق اظهار داشت: دفا‌تر خدمات الکترونیک قضایی حدود ۲ سال است که کار خود را آغاز نموده و توسعه خدمات الکترونیک قضایی پایلوتش در تهران راه‌اندازی شده است. 

وی افزود: ۱۴۷ خواسته به دفا‌تر دادگاه ارجاع می‌شود که به دفا‌تر خدمات الکترونیک قضایی برای بررسی فرستاده می‌شود. 

وی با بیان اینکه تا اواسط ماه آینده تمامی خواسته‌ها در تهران از طریق دفا‌تر الکترونیک قضایی انجام می‌شود، گفت: سه مرحله باقی مانده را تا اواسط اسفند ماه اجرایی می‌کنیم.

 به گفته رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات تمامی خواسته‌ها از طریق دفا‌تر الکترونیک قضایی وارد دستگاه قضایی می‌شود که این امر موجب کاهش سفرهای درون شهری و رضایتمندی بالای مردم است. 

وی خاطر نشان کرد: فراخوان دوم که مربوط به سراسر کشور است را اعلام خواهیم کرد چرا که پایلوت با موفقیت در حال اتمام بوده لذا از ۹ بهمن تا ۲۹ بهمن فراخوان عمومی ثبت نام در دفا‌تر خدمات الکترونیک قضایی است. 

وی یاد آور شد: تعداد دفا‌تر را به حدود ۳۵۰ دفتر در سراسر کشور علاوه بر تهران گسترش می‌دهیم. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار