مـديرعامل بانك صنعت و معدن تـصريح كرد : از زمان آغاز هـمكاري اين بانك با صندوق توسعه ملي 2 سال و نيم مي گذرد و در اين مدت قرارداد تخصيص حدود 3 ميليارد و 700 ميليون دلار به انعقاد رسيده و تا يك ماه ديگر نيز به 6 ميليارد دلار خواهد رسيد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه اطلاع رساني توليد وتجارت ايران (شاتا)؛ « علي اشرف افخمي » با اعلام اين خبر، افزود : اين براي گـشايش خطوط اعتباري چين براي طرح هاي فولادي كشورنياز به همكاري وزارت « صنعت ، معدن و تجارت » ، « اموراقتصادي و دارايي » و« امورخارجه » دارد.

افخمي با بيان اينكه  فولاد خوزستان و فولاد شايگان  از مهم ترين طرح ها يي است كه  بانك صنعت ومعدن تأمين مالي آن را برعهده داردارد، افزود : با انـجام اقدامات لازم درخـصوص فاينانس پـتروشيمي مـسجد سلـيمان با مـيزان سرمايه گذاري 450 ميليون يورو و تأمين مالي نيروگاه بـهـبهان با 230 مـيلـيون يـورو سرمـايه گـذاري ، از اقـدامات ديـگر بانك صنعت و معدن است كه در ماه هاي گذشته در اين استان به انجام رسيده است .

وي در بخش ديگري از سخنان خود از تأسيس بانك مستقل بانك صنعت ومعدن ، ويژه صنايع كوچك و متوسط ( SME ) در آينده نزديك خبر داد و گفت : ما آماده ايم بخشي از سهام اين بانك را در اختيار صاحبان صنايع كوچك قرار دهيم .

انتهاي پيام/
برچسب ها: تخصیص ، صندوق ، توسعه ملی ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار