در حاشیه نمایشگاه سومين دوسالانه عكس فرش دستباف ايران، نشست‌هاي تخصصي عكاسي فرش در موزه فرش ایران برگزار می شود.

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، این مجموعه نشست‌های تخصصی به صورت رایگان در روز 11 بهمن‌ماه از ساعت 10 تا 17:30 به همت مرکز ملی فرش ایران و دبیرخانه دوسالانه عکس فرش برگزار خواهد شد.
 
در این مجموعه کارگاه ها، رضی میری و صادق میری با موضوع «فرش، عکس، زندگی» از ساعت 10 تا 11:30، کاوه بغداد‌چی با موضوع «شیوه‌های تصویرگری فرش در عکاسی ایران» از ساعت 12 تا 13:30، محمود مروتی با موضوع «بررسي عكس‌هاي برگزيده دوسالانه عكس فرش دستباف ايران» از ساعت 14 تا 15:30 و حسن غفاری با موضوع «عکاسی مستند فرش در فضاهای روستایی و عشایری» از ساعت 16 تا 17:30 به ارایه مباحث خود خواهند پرداخت.
 
علاقه‌مندان براي حضور در نشست‌های رایگان تخصصی سومین دوسالانه عکس فرش دستباف ایران تا چهارشنبه 9 بهمن 1392 مهلت دارند تا با شماره تلفن 88909422 تماس بگیرند.
 
گفتنی است؛ این نشست‌ها در تهران، خیابان کارگر شمالی، ضلع شمالی پارک لاله، تقاطع خیابان دکتر فاطمی، موزه فرش ایران برگزار خواهد شد.
 
شایان ذکر است نمايشگاه آثار برگزيده سومين دوسالانه عكس فرش دستباف ايران با حضور و سخنرانی رييس مركز ملي فرش ايران روز هشتم بهمن ساعت 16 در موزه فرش ايران گشایش می یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرش ، عکاسی ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار