فروکش کردن ناگهانی کف پارکینگ ساختمان مسکونی و سقوط خودروی سواری در گودال 4 متری خیابان دولتخواه، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در پی تماس مالك یک دستگاه خودرو سواری پارس با سامانه 125، مبنی بر فروکش کردن پارکینگ ساختمان مسکونی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 08:29 صبح امروز آتش نشانان ایستگاه 81 به خیابان دولتخواه، خیابان براداران شكری، خیابان بهلولی اعزام كرد.

حبیب حیدری فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره اظهار داشت: در محل حادثه ساختمان چهار طبقه ای مشاهده می شد که در قسمت پارکینگ آن گودالی به عمق 4 متر ایجاد شده و یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در حال فرورفتن به گودال بود كه آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات وضعیت خودرو را ثابت کرده و سپس بدون هیچ آسیبی آن را از گودال خارج و تحویل مالک آن دادند.

وی در خصوص علت رخداد این حادثه خاطر نشان کرد: نشت آب از لوله های چاه فاضلاب ساختمان که به مرور زمان سبب سستی خاك و ایجاد گودال در قسمت ورودی پاركینگ شده بود فروکش کردن ناگهان زمین را در پی داشت.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ارائه نكات و دستورالعمل های ایمنی به ساكنین ساختمان به عملیات خود پایان دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار