یک جوان انقلابی بحرینی که پس از زخمی شدن از سوی نظامیان رژیم آل خلیفه ربوده شده بود، پس از ۱۸ روز به شهادت رسید.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه طلاع‌رسانی الوفاق؛ جمعیت الوفاق بحرین یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد "فاضل عباس مسلم "جوان 19 ساله بحرینی پس از اینکه در  8 ژانویه به همراه دوست خود مورد اصابت گلوله جنگی نیروهای رژیم آل خلیفه قرار گرفت، و پس از آن از سوی نظامیان بحرینی ربوده شده بود، به شهادت رسید.

در این بیانیه آمده است که طی 18 روز بازداشت وی، نیروهای دولتی وی را مخفی کرده و کاملا دسترسی به وی را منع کرده بودند به صورتی که خانواده و بستگاه شهید عباس مسلم هیچ گونه دسترسی به وی نداشته و حتی از محل نگهداری و وضعیت سلامتی وی اطلاع نداشتند،‌سرانجام  این جوان بر اثر ممانعت نیروهای آل‌خلیفه از معالجه وی،امروز به شهادت رسید.

جمعیت الوفاق اعلام کرد کهاین جوان و دوستش در 8 ژانویه گذشته مورد اصابت گلوله جنگی قرار گرفته و پس از مجروحیت تعدادی از شبه‌نظامیان به طرف وی یورش برده و وی را مورد ضرب و شتم جدید قرار دادند. الوفاق از شهروندان و انقلابیون بحرینی در خواست کرد در مراسم تششیع جنازه این شهید مشارکت گسترده‌ای داشته باشند.

این در حالی است که دولت بحرین اذعان کرد که یک شهروند بحرینی دیگر  بر اثر اصابت گلوله جنگی نظامیان در منطقه المرخ در غرب منامه زخمی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار