رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه معتقد است، باید بخشی از دارایی های بلوکه ایران که آزاد می شود راصرف خوکفایی کشور کرد تا اگر دوباره تحریمی علیه ایران اعمال شد باز مردم تحت فشار قرار نگیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

نعمت الله منوچهری گفت: این دارایی حق خود ما بود که بازگردانده شد و البته نباید در برابر آن به کسی امتیاز دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در سال هایی که ایران تحریم بود مردم فشار و سختی زیادی را تحمل کردند، اظهار داشت: باید دید مردم از چه بخش هایی بیشتر تحت فشار هستند و این دارایی های بازگشت داده شده به آن بخش ها تزریق شود.

منوچهری تامین مسکن برای جوانان، کمک به حل معضل اعتیاد، فراهم کردن تسهیلات ازدواج برای جوانان  را از دیگر اولویت هایی دانست که دارایی های بلوکه شده ایران باید برای آن صرف شود.

این عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه با تاکید بر اینکه نمی توان به غربی ها اعتماد کرد و ممکن است در آینده سر موضوعاتی از جمله حقوق بشر باز ما را تهدید به تحریم کنند، گفت: باید بخشی از این دارایی ها صرف خودکفایی کشور شود تا اگر دوباره تحریمی تازه علیه ما اعمال شد دست و پا بسته نمانیم.

منوچهری تصریح کرد: باید از این دارایی ها سهمی را برای تولید دارو و توسعه اقتصاد و صنایع اختصاص دهیم که اگر تحریم ها ادامه پیدا کرد بتوانیم روی پای خود بایستیم./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.