منابع فلسطینی خبر از مجروح شدن 5 فلسطینی در شمال شرق قدس اشغالی داددند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد ، منابع پزشکی فلسطین دیروز خبر از جراحت و شکستگی در اثر ضرب و شتم دو جوان فلسطینی به دست شهرک نشینان اسرائیلی در هنگام عبور از منطقه اشغالی مسکونی "سغات زئیف" در بیت حنینا در شمال شرق قدس اشغالی دادند.

همچنین در کرانه‌باختری هماهنگ کننده "کمیته مقابله با دیوار کشی و شهرک‌سازی" در جنوب الخلیل "راتب الجبور" از تمامی مؤسسات حقوقی و بین‌المللی خواسته است تا مانع حملات شهرک نشینان اسرائیلی به مردم روستای "ام الخیر" در جنوب کرانه باختری شوند . این پس از آن صورت گرفت که تعدادی از ساکنان این منطقه از جمله 2 تن از افراد مسن ، با حمایت نیروهای اشغالی توسط این افراد مجروح گردیدند.

در الخلیل نیز شب گذشته شهرک نشینان مناطق اشغالی پسربچه 13 ساله به نام "یزن الشرباتی" را مورد ضرب و شتم قرار دادند .

از سوی دیگر "کمپین ملی برای بازگرداندن جسد شهدای دستگیرشده و معلوم ساختن سرنوشت مفقودان " اعلام کرده است که نیروهای اشغالی تصمیم گرفته‌اند که جسد یکی از شهدای اردوگاه نظامی نابلس در کرانه باختری رود اردن به نام "احمد حافظ عبدالجواد" را پس فردا سه‌شنبه از طریق شهر طیبه در نزدیکی طولکرم تحویل دهند.

این کمپین در همین راستا خواستار مشارکت گسترده برای تشییع جنازه این شهید که 12 سال در محل "مقابر الأرقام" (که اسمی برای مجموعه‌ای از گورهای مخفی است که اسرائیل آن را برای دفن جسد قربانیان و اسراء درست کرده بود ) بوده ،شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار