دومین هفته از فصل جاری رقابت‌های لیگ تکواندو رده سنی نوجوانان تکواندو باشگاه‌های استان قم با تداوم صدرنشینی تیم هیئت تکواندو سلفچگان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، تیم تکواندو نوجوانان سلفچگان قم بعد از اینکه نخستین هفته از رقابت‌های لیگ تکواندو رده سنی نوجوانان تکواندو باشگاه‌های استان قم را با صدرنشینی به پایان رساند، در هفته دوم نیز یک پیروزی دیگر کسب کرد تا همچنان مدعی اول کسب عنوان قهرمانی باقی بماند.

تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جاری مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان تکواندو باشگاه‌های استان قم در حالی به رقابت نزدیک خود در این پیکارها ادامه دادند که امسال از باشگاه‌های مختلف فعال در تکواندو قم پنج تیم در لیگ نوجوانان قم پیکار می‌کنند.

هفته دوم از دیدارهای دور رفت مسابقات لیگ تکواندو نوجوانان باشگاه‌های استان قم در حالی به میزبانی خانه تکواندو قم برگزار شد که با نتایج به دست آمده تیم هیئت تکواندو سلفچگان همچنان صدرنشین شد و سایر تیم‌ها در تعقیب این تیم قرار دارند.

تیم هیئت تکواندو سلفچگان قم در دومین هفته از پیکارهای لیگ تکواندو نوجوانان باشگاه‌های استان قم در حالی به صدرنشینی خود ادامه داد که توانست با اقتدار دومین پیروزی خود را کسب کند و اختلاف خود را با دیگر حریفان افزایش بدهد.

تکواندوکاران تیم سلفچگان در هفته دوم مسابقات این دوره لیگ نوجوانان قم یک پیروزی و سه امتیاز تیمی دیگر را به اندوخته‌های خود اضافه کردند در حالی که این تیم در بخش انفرادی 12 پیروزی و 6 باخت به دست آورده اند با 154 امتیاز انفرادی و 6 امتیاز تیمی صدرنشین هستند.

دومین تیم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ تکواندو نوجوانان باشگاه‌های استان قم در پایان هفته دوم این مسابقات تیم تکواندو مجتمع فرهنگی ورزشی مریم است که در بخش انفرادی با 10 پیروزی، 9 باخت کسب کرده و با 134 امتیاز انفرادی و 3 امتیاز تیمی در مکان دوم قرار دارد. مدرسه تکواندو سام از دو مسابقه خود با یک پیروزی و یک باخت، 9 پیروزی و 10 باخت انفرادی و سه امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی ایستاده است در حالی که تیم تکواندو ایساکو استانی حسینی که در هفته نخست استراحت داشت این هفته نخستین مسابقه خود را انجام داد و با سه پیروزی و 6 باخت انفرادی، 49 امتیاز انفرادی و بدون امتیاز تیمی در مکان چهارم جای دارد.

در پیکارهای هفته دوم لیگ تکواندو نوجوانان باشگاه‌های استان قم تیم هیئت تکواندو سلفچگان با حساب 6 بر 3 از سد تیم ایساکو استانی حسینی گذشت و تکواندوکاران تیم مدرسه سام توانستند با نتیجه 6 بر 4 حریف خود تیم مجتمع فرهنگی ورزشی مریم را شکست بدهند./ز

برچسب ها: قم ، لیگ ، تکواندو ، سلفچگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.