مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران به همراه معاون ارتباطات و معاون نظارت و رسیدگی این سامانه به صورت سرزده از سامانه 1888 منطقه 10 بازديد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، دراين برنامه كه به منظور بررسي عملكرد اقدامات این سامانه در مناطق نسبت به پيامهاي 1888 انجام گرفت، زاهدی نکاتی را در خصوص نحوه عملکرد نرم افزار جدید سامانه نظارت همگانی تشریح و موضوعاتی را جهت تسریع در فرایند گردش پیام متذکر شد.
 
وی با اشاره به شعار "شهروند مسئول – مدیر پاسخگو" گفت: به اعتقاد من تنها جایی که تحقق این شعار را بصورت دقیق رصد می کند، خود سامانه 1888 است.
 
زاهدی با اشاره به اینکه 1888 بدون مشارکت و اعتماد مردم قادر به فعالیت نیست، تصریح کرد: مردم زمانی می توانند به سامانه 1888 اعتماد کنند که مدیران و همکاران شاغل در این سامانه در پیگیری خواسته های منعکس شده به این سامانه اهتمام جدی داشته باشند.
 
گفتنی است ، مدیر سامانه 1888 همچنین ضمن رصد پیام های نرم افزار جدید و قدیم سامانه نظارت همگانی، دستوراتی در خصوص رفع نواقص نرم افزار جدید و راهکارهایی برای رسیدگی به پیام های نرم افزار قدیم ارائه داد .  وی همچنین امکان ارسال پیام به زیر مجموعه و نظارت بر روند پاسخگویی آنها توسط واحد بالا دستی، الصاق خودکار اطلاعات تكميلي به پیام از طريق ارتباط با سایر بانك هاي اطلاعاتي موجود در شهرداري و ثبت و ذخيره كليه اقدامات صورت پذيرفته بر روي پيام و تشخيص دقيق زمان رسيدگي به پیام را از مهمترین قابلیت های نرم افزار جدید 1888 برشمرد.
برچسب ها: سامانه ، نظارت ، همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار