رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از مه گرفتگی غلیظ در استان‌های غربی و ترافیک پرحجم در آزادراه تهران-کرج خبر داد.

سرهنگ حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار بر خط گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در محور تهران-کرج در قسمت لاین جنوبی از پل فردیس تا شهرک جهان‌نما ترافیک پرحجم گزارش شده و سایر محورها از ترافیک عادی و روان برخوردار هستند.
 
وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور بیان داشت: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جاده‌های کشور در حال حاضر در استان‌های فارس، خوزستان و آذربایجان غربی مه غلیظ و کندی حرکت حاکم است و سایر محورها از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.
 
سرهنگ حمیدی با اشاره به محورهای مسدود تصریح کرد: محورهای شمشک به دیزین، پونل به خلخال به دلیل احتمال سقوط بهمن و همچنین محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راهسازی کماکان مسدود است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن‌های 120 و 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: وضعیت ، جاده ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار